oktober 11, 2024

Regn och rusk

Regnet fortsätter att ösa ner där utanför. Det har regnat nästan utan uppehåll i tre dagar nu. Vi jobbar hemifrån idag, jag sitter inne i barnets gamla rum och min man vid skrivbordet i sovrummet. Det är något mysigt i att höra honom genom väggarna.

Vi såg nya Beetlejuice igår. Den var lite fånig, men bra. Jag blev mycket sugen på höstrusk och lagom läskiga saker. Vill läsa spökhistorier och tjuvstarta pynta mitt hem inför novent. Jag tror att det får bli helgens plan.

3 kommentarer:

  1. Jag fick hem en bok som heter The September House häromdagen, den ska jag läsa nu i oktober, verkar så härligt läskig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den låter ju exakt som något jag vill läsa nu i oktober. Tack för tips! ❤

      Radera
  2. Vi har pratat mycket på jobbet om vad för-Novent ska kallas, det man börjar med redan i oktober. Pre-vent? 😂😂

    Lohe

    SvaraRadera