oktober 10, 2024

Och på det igen

Det är något väldigt avslappnande med att promenera till kontoret under ett paraply. Imorse regnade det stillsamt, liksom fint och försiktigt, var bara ett trummande mot paraplyet och en friskhet i luften.

Jag gick hem klockan sexton igår. Jag skulle haft ett möte mellan fjorton och sexton men det flyttades, så jag hann sitta ostörd framför datorn hela eftermiddagen. Egentligen är listan över saker att göra utan ände, men luften gick ur mig när informationen om centraliseringen av vår kundservice väl var ute. Jag behövde vila, äta, träna, sova och börja om.

Och nu är jag där, vid att börja om. Jag har sovit åtta timmar, promenerat en liten omväg under mitt paraply på väg till kontoret, andats djupt och fått tillbaka energin. Nu kör vi, nu gör vi en torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar