februari 07, 2022

Superantikroppar eller megacovid.

Måndag. Jag ligger efter med mailen sedan den där konferensen. Sliter halva dagen, gör mina möten, slutför det som jag har planerat. På lunchen får jag min tredje vaccinspruta. En timme senare kan jag inte lyfta armen.

Pratar med Rachel över en skärm. Hur in i helvete tänkte du nu? säger hon. Först covid och sen direkt på vaccinet? Jag hostar lite försiktigt. Var det dumt? frågar jag. Hoppas du vaknar imorgon, säger hon.

Det hoppas jag med.

6 kommentarer:

  1. Åh fy fasen! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Haha, väldigt knappt! Fick ju feber, så klart.

      Radera
  3. Håller med Rachel här.:) Hoppas febern inte blir långvarig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja. Febern är borta men är inte direkt pigg, men hoppas på att må bättre imorgon.

      Radera