april 14, 2021

Tre saker.

Spenderar ännu en dag på kontoret. Leveranser med möbler kommer från olika håll. Jag instruerar om hur rum ska inredas och vart saker ska flyttas. Människor hojtar mitt namn så ofta att jag en kort stund gömmer mig på toaletten. Står med händerna mot handfatet och tittar på min egen spegelbild, sedan beger jag mig ut i kaoset igen.

För övrigt har den värsta träningsvärken släppt. Om en stund ska jag göra yoga och det finns goda förhoppningar om att nå ner till mattan idag. Uppförsbacken hem var inte ens smärtsam.

Samtalet med Keplers har flyttats till på måndag. Det är lite olyckligt för jag har planer med Rachel då som jag i ett kort ögonblick glömde bort, men det löser sig. Jag är uppenbarligen bra på att jonglera. När jag inte gömmer mig på toaletter iallafall.

Imorgon fortsätter kaoset.

2 kommentarer:

  1. Det är tack vare att du gömmer dig på toaletter ibland som du är bra på att jonglera, tror jag. Man behöver båda: energi och lugn. Hoppas ni får en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Ja, det kan du ha helt rätt i. :)

      Radera