mars 12, 2021

Bättre nu.

Så blir det fredag. Jag vaknar tio minuter innan alarmet. Smyger upp, gör en kopp kaffe och tar med den tillbaka till sängen. Idag känns det inte lika jobbigt. Känns inte längre som att jag bara vill gå och lägga mig igen.

Jag tog tag i mig själv igår. Gjorde som jag gör när jag känner mig nere. Jag städade. Rent runt mig gör att det känns lättare inuti. Tog mig ut på en promenad, körde ett kort men intensivt ryggpass, somnade vid tjugotvå. Vaknade till en ny dag.

Och nu är det fredagseftermiddag och jag har ett glas bubbel i mig, har spenderat en och en halv timme med ett par kollegor på teams, avslutat veckan tillsammans. På köksbänken står ett dyrt rödvin som min man kom hem med efter sin lunchpromenad.

4 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
      1) Love Spells
      2) lösning och botemedel mot all sjukdom
      3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
      4) Äktenskapstavlar
      5) Graviditetsförtrollning
      6) Breakup Spells
      7) Döden
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Hej alla, jag heter Frieda Dyrssen. Precis som så många andra människor ger jag varmt min tacksamhet till Dr Isikolo för hans hjälp och lösning på mina problem. Jag var förblindad av svartsjuka och osäkerhet, och det skapade kaos i min relation med min fästman och han kunde inte motstå mina problem och han lämnade mig. Efter att han insåg att jag hade gått för långt med allt jag gjorde fel mot honom bara för att han skulle flytta till en annan stad och jag förlorade alla sätt att försöka nå honom och be om ursäkt. Vid det här laget visste jag att jag behövde hjälp för att få tillbaka honom, så jag var tvungen att kontakta Dr Isikolo. Han visade mycket oro, och jag berättade allt för honom och gick med på att jag hade fel, och han försäkrade mig om att få tillbaka honom och återställa den kärlek och lycka vi delade, vilket han gjorde. Precis som utlovat ringde Thompson mig efter 48 timmar och jag bad om ursäkt för allt och han bjöd in mig så att vi kan hitta på saker och vara tillsammans igen. Tack Dr Isikolo för allt och din uppriktighet i att hjälpa människor. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera