februari 25, 2020

Främmande gator och våfflor.

Jag sitter skräddare i en hotellsäng. Lakanen är krispiga och vita, så som de bara är på hotell. Jag ska snart stänga av datorn och ta mig ut på de främmande gatorna, hitta mig en middag och ett glas rödvin. Läsa en bok till maten.

Sedan ska jag gå tillbaka hit, till hotellsängen med de krispiga vita lakanen. Kanske äta lite lakrits, kanske läsa lite mer. Sova åtta timmar och äta hotellfrukost. Jag såg att de har våfflor. Jag tror att jag ska äta en våffla imorgonbitti.

2 kommentarer:

  1. Har du hört talas om en stor man som heter Dr Ajayi, han är en stavsamlare, problemet jag hade i mitt äktenskap ledde mig till honom. Jag är 51 år, mitt äktenskap var en gång i ett skamligt tillstånd eftersom jag var äktenskap i 15 år utan att ha kunnat bli gravid för min man, sedan en kväll sa han till mig att han ville skilsmässa, han flyttade till och med ut ur huset den kvällen efter plocka några av hans saker jag vädjade till honom men all min vädjan föll på ett döva örat och det bröt mitt hjärta eftersom jag har letat efter hjälp från olika källor men ingenting fungerade för mig. Jag gick igenom en Facebook-sida när jag såg en kvinnlig vittnesbörd om hur en stavsläpare som heter Dr Ajayi hjälper henne att få tillbaka sin man efter 5 års separation, hans kontakter tappades av damen, jag tog dem och kontaktade stavbeslagen , han svarade inte omedelbart, men när han äntligen förklarade förklarade jag mig själv för honom och han ställde mig också några frågor som jag gav svar på efter avsnittet och berättade vad jag måste göra och lovade mig att min man kommer tillbaka hem inom 72 timmar när de nödvändiga sakerna har gjorts följde jag allt enligt vad jag fick höra, tro mig att jag blev förvånad när min man kom hem igen efter månader av separation och mössa allt. Dr Ajayi gjorde mig till en örtmedicin, jag födde tvillingpojkar detta verkligen cementerar mig och min man och all tack till Dr Ajayi för hans stora stavkrafter och jag upptäcker också att han har hjälpt många andra människor, så om du går igenom någon svår tid i ditt förhållande och vill ha en varaktig lösning kontakta Dr Ajay jag är den stora spell spellisten via WhatsApp: +2347084887094 eller e-post: drajayi1990@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Allt tack vare Dr Ajayi kunde jag återfå min man, det verkar som en dröm när det hände för att vi var separerade i nästan ett år och den perioden var bland min värsta stunder i livet eftersom jag verkligen älskar min make. Jag säckade honom för att komma hem för att vara med mig och mina barn men han vägrade. Min vän Doris berättade för mig hur hon kunde vinna tillbaka sin man med hjälp av stavagern Dr Ajayi eftersom de gick igenom skilsmässa, hon sa att han hjälpte henne att få tillbaka fred i sitt hem. Jag har inget annat val än att ge stavbeslagen Dr Ajayi ett försök, jag skrev honom på hans WhatsApp-nummer: +2347084887094 och förklarade saker för honom. Han berättade för mig att vara lugn och vissa saker som behövs för att återfå mitt hem följde jag hans instruktioner, efter tre dagar av trollformeln kom min man hem med en stor nallebjörn och bad mig förlåta honom för alla hans fel och utifrån det till denna dag har min familj fyllts av kärlek. Kontakta Dr Ajayi stavsagare idag, han har lösningar på alla livsproblem, var inte blyg för dina problem, du bör kontakta honom på WhatsApp: +2347084887094 eller E-post: drajayi1990@gmail.com för en varaktig lösning.

    SvaraRadera