februari 14, 2020

Alla hjärtans dag.

Det är alla hjärtans dag och jag sitter i soffan iförd träningstights och sportbehå, äter geléhjärtan och dricker champagne. Min man hade med sig rosor när han kom hem för en stund sedan. Jag hade redan köpt blommor till honom, så nu står det två dussin röda rosor i vår största vas på matbordet.

Barnet äter pizza med en kompis, och så snart jag har svettats färdigt efter mina sex kilometer ska jag hoppa in i duschen och sen ta min man i handen och dela en pizza med honom. Vi ska till en liten italiensk restaurang och fira alla hjärtans dag. Det är en sån restaurang som bara har svindyr napolitansk pizza på menyn och jag har lovat min man att inte försöka beställa en pizza med banan och curry.

1 kommentar:

  1. Har du hört talas om en stor man som heter Dr Ajayi, han är en stavsamlare, problemet jag hade i mitt äktenskap ledde mig till honom. Jag är 51 år, mitt äktenskap var en gång i ett skamligt tillstånd eftersom jag var äktenskap i 15 år utan att ha kunnat bli gravid för min man, sedan en kväll sa han till mig att han ville skilsmässa, han flyttade till och med ut ur huset den kvällen efter plocka några av hans saker jag vädjade till honom men all min vädjan föll på ett döva örat och det bröt mitt hjärta eftersom jag har letat efter hjälp från olika källor men ingenting fungerade för mig. Jag gick igenom en Facebook-sida när jag såg en kvinnlig vittnesbörd om hur en stavsläpare som heter Dr Ajayi hjälper henne att få tillbaka sin man efter 5 års separation, hans kontakter tappades av damen, jag tog dem och kontaktade stavbeslagen , han svarade inte omedelbart, men när han äntligen förklarade förklarade jag mig själv för honom och han ställde mig också några frågor som jag gav svar på efter avsnittet och berättade vad jag måste göra och lovade mig att min man kommer tillbaka hem inom 72 timmar när de nödvändiga sakerna har gjorts följde jag allt enligt vad jag fick höra, tro mig att jag blev förvånad när min man kom hem igen efter månader av separation och mössa allt. Dr Ajayi gjorde mig till en örtmedicin, jag födde tvillingpojkar detta verkligen cementerar mig och min man och all tack till Dr Ajayi för hans stora stavkrafter och jag upptäcker också att han har hjälpt många andra människor, så om du går igenom någon svår tid i ditt förhållande och vill ha en varaktig lösning kontakta Dr Ajay jag är den stora spell spellisten via WhatsApp: +2347084887094 eller e-post: drajayi1990@gmail.com

    SvaraRadera