februari 14, 2023

Romantik för hela slanten.

Det är alla hjärtans dag och min man har planerat en date. Jag tycker om alla hjärtans dag, men så är jag ju också en sån som tycker om att fira saker. Alla hjärtans dag-bojkottarna kan säga vad de vill men det går inte att förneka att livet blir finare av en tisdagsdate.

Hursomhelst. Jag kom hem till röda rosor och en flaska bubbel. Hade en ask geléhjärtan under armen som alla hjärtans-dag present till min familj. Sammantaget ett fint litet mellanmål innan kvällen fortsätter.

Jag vet inte vad kvällen innehåller, men riktlinjerna från min man är avslappnat uppklätt. Så i bokhyllan hänger en enkel svart klänning. Naglarna är målade i rött, en mycket passande slump, och makeupen är försiktigt påbättrad. Är överlag väldigt redo för romantik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar