februari 28, 2023

Apropå träningen och sömnen.

Barnet frågade om vi skulle spela bänkpress igår. Sedan ett år tillbaka tränar han på ett annat gym än vi, ett som har en något yngre målgrupp. Jag har ju sett att han har fått mer muskler så jag visste att träningen gett resultat, men helvete vad stark han har blivit.

Igår tvingade han mig att köra bröst, axlar och triceps enligt hans upplägg och helvete - HELVETE - vad trött jag var efteråt. Har idag ont ungefär överallt, även i muskelgrupper som jag inte borde ha ont i.

Sent igårkväll tittade vi på det sjunde avsnittet av The last of us. Satt bakom en kudde med pulsen i halsgropen hela timmen det varade. Efteråt var jag tvungen att ligga i sängen och titta på gulliga djur på instagram innan jag kunde somna. Förlorade sisådär två timmars sömn på det lilla tilltaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar