juni 19, 2022

Skrivsommar.

Jag får lust att skriva igen. Öppnar dokumentet med boken och börjar läsa mina egna ord. Jag läser två timmar på lördagen och hinner genom halva textmassan. Ändrar ingenting, tänker att det redan är bra nog.

Och nu är det söndag och jag har precis slagit upp datorn och sjunkit ner i soffan. Barnet och mannen ska laga en lasagne och jag erbjöd min hjälp men de sa tack men nej tack rörande samstämmigt. Så nu är det boken och jag, den andra halvan med textmassa och sedan tusen olika idéer som längtar efter att få rinna ut genom fingertopparna.

3 kommentarer:

  1. Fint att du skriver vidare på boken! Jag ser fram emot att läsa den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, hoppas att du får chansen att läsa den. 😅

      Radera
    2. Ja, det hoppas jag! Om inte snnat så får du ge ut på ett sånt förlag som ger ut allt. Men jag tror ju såklart ett riktigt förlag kommer vilja ge ut den! Heja!!

      Radera