juni 28, 2022

Om en gul klänning.

I flera veckor har jag drömt om en gul klänning, men eftersom jag är rödhårig och aldrig nånsin blir solbränd har jag tänkt att det inte är färgen för mig. Men så hejade Rachel ivrigt på och jag köpte en gul klänning, blekheten och hårfärgen till trots.

Igår bar jag min gula klänning för första gången och aldrig förut har jag fått så mycket komplimanger tidigare. Blev till och med stoppad av en kvinna på tunnelbanan som ironiskt nog älskade hårfärgen och klänningen tillsammans. Så jag beställde en gul klänning till, för plötsligt kändes en gul klänning som alldeles för lite.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. ❤️ (Försökte för övrigt kommentera hos dig om hur störig den där belgaren var, men blogspot är ju piss alltså.)

      Radera
    2. ja särskilt i mobilen (för mig iaf)

      Radera