maj 13, 2022

Någonting vadsomhelst.

Så gick ännu en vecka. Jag har jobbat nästan hela tiden. Jobbat och sovit. Jag har inte tränat sedan i lördags, för all pollen därute tog knäcken på mig. Pollen och jobbet. Pollen, jobbet och något annat, om vi ska vara riktigt ärliga.

Idag ska jag träna. Ett långsamt, lugnt pass. Jag har inte varit ens i närheten av tiotusen steg någon dag den här veckan. Kanske är det där jag ska börja, ett långsamt pass bara för att känna något i musklerna och tiotusen steg i benen, bara för att känna någonting vadsomhelst som inte är det här. 

3 kommentarer:

  1. Tiotusen steg låter la bra? Eller gå och simma? Jag såg det framför mig plötsligt, att det kan vara det du behöver. Lugnt sträcka ut armarna framför dig i en lagom varm bassäng

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mvh Tove(tankar)

      Radera
    2. Det blev tiotusen steg och ett lätt styrkepass. Men simma låter inte dumt alls, kanske får bli det i veckan. :)

      Radera