januari 13, 2022

Snedsteg.

Jag drömde att jag låg med någon annan inatt. Hade noll procent dåligt samvete i drömmen. Vaknade och hade dåligt samvete över det. Inte över drömmen, sånt kan man inte styra över, men man kan iallafall drömma in lite dåligt samvete över sin otrohet. 

Hursomhelst. Det är torsdag och veckans näst sista arbetsdag. Jag är tillbaka framför sovrumsfönstret. Har spenderat dagen i olika digitala forum, men nu ska jag stänga ner, byta om till träningskläder och gå till gymmet för att svettas på ett ej otrohetsaktigt sätt.

4 kommentarer:

  1. Jag är drömotrogen lite då och då... skönt att man inte är ensam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det undermedvetna måste få köpa fritt. 😅

      Radera
    2. LÖPA fritt, inte köpa herregud. Här köper vi inga otrohetstjänster. 😅

      Radera