augusti 05, 2020

Dagen efter.

Det är dagen efter kvällen före. Fyra glas vin gör att jag sover till klockan tio. Det är den längsta sovmorgonen på hela sommaren. Det är ganska mysigt att ligga där under prassliga lakan medan solen lyser in runt rullgardinens kanter. 

Min man ställer en kopp kaffe på sängbordet. Han lutar sig fram, drar fingrarna genom mitt hår och placerar en puss på min panna. Idag ska vi köra det hårdaste gympasset du nånsin kört, viskar han. 

Fyra timmar senare försöker jag tvätta håret, men armarna darrar så mycket att jag nästan inte kan lyfta dem över huvudet.

1 kommentar:

  1. Hej alla jag vill vittna om den stora och kraftfulla stavspelare med namnet Priest Ade som tog tillbaka min ex som lämnade mig och förlovade sig med en annan tjej, Vi var lyckliga tillsammans när han plötsligt bara bytte han brukade ringa mig varje morgon och kvällen innan han gick till sängs men allt som slutade när jag ringer honom skrikade han på mig och sa till mig att han inte ville ha något att göra med mig längre, jag var så ledsen och förvirrad att jag inte visste vad jag skulle göra då Jag gick på nätet för att söka hur jag fick tillbaka mitt ex sedan hittade jag en artikel där någon pratade om hur den stora och kraftfulla präst Ade hjälpte henne och hon lämnade sin e-postadress jag tog den och kontaktade honom jag sa till honom mitt problem han bara log och sa till mig att slappna av allt kommer att vara OK jag gjorde allt han bad mig att göra och han försäkrade mig att efter 24 timmar kommer han att vara tillbaka, till min största överraskning nästa morgon var det min pojkvän han kom tillbaka och knälade och bad för mig att acceptera honom tillbaka nu vi är så lyckliga tillsammans att han också kan hjälpa p kontaktar du honom

    ancientspiritspellcast@yahoo.com eller ancientspiritspellcast@gmail.com

    https://priestade.blogspot.com

    Visa mer på YouTube: https://youtu.be/jWta3jLP_fo

    WhatsApp +2347059715465

    SvaraRadera