mars 13, 2019

Om en söndag i mars.

Min son ska på bröllop på söndag. Det är hans farbror som gifter sig. Det var aldrig planerat att bli ett marsbröllop, men så fick de veta att i hennes mage växer en tumör. Det ser inte särskilt ljust ut. Så det stora sommarbröllopet blev ett litet bröllop en söndag i mars.

Jag tycker inte om hur fort allt kan förändras. Hur man kan veta precis hur livet ska se ut och så plötsligt gör det inte det längre. Någon får ett cancerbesked, någon slutar älska, någon vaknar inte, någon vill inte längre samma. Det är så mycket som kan hända. Som händer.

Det ger mig ont i magen.

3 kommentarer:

  1. Ja fy fasen.. fy... bu.

    Hoppas bröllopet blir fint - i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Mitt namn är Lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex-man tillbaka med sin magiska och kärleksspell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Drsaguru email på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att åtgärda relationen. och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu eftersom min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller WhatsApp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig lycklig i din relation.och hans också perfekt i
    1 LOVE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 FRUKTER AV WOMBEN
    4 PROMOTION SPELL
    5 SKYDDSPEL
    6 BUSINESS SPELL
    7 bra jobbspel
    8 LOTTERY SPELL och CASE CASE SPELL.

    SvaraRadera
  3. Jeg er så spændt på, at mit ødelagte ægteskab .........er blevet genoprettet." vi fandt for nylig op, ....... selvom ......det var svært. Det har været mere end en måned...... nu, og alt ... føles som om det er normaliseret. Han er begyndt at behandle mig bedre,....... og det har været en helingsproces for os begge. Natten hoppe, der havde holdt i næsten 2 år, før vi gik fra hinanden, er endelig forbi......... Det er som om, vi blev forelskede igen! Vi har begge lagt fortiden bag os, og forsøger at komme videre_ og for første gang i lang tid,..... fremtiden ser meget lysere ud. Jeg kan ikke udtrykke i verden, hvor taknemmelig jeg er Dr ogugu for at genoplive det er som om vi endelig har genopdaget de ting om hinanden, der gjorde os blive forelsket i første omgang. Al bekymring og stress er simpelthen forsvundet. .......Tak Dr ogugu for at redde mit ødelagte ægteskab og bringe min mand tilbage til mig!" Mig og min mand bor lykkeligt sammen igen..... Alt takket være Dr ogugu. Hvis du også har problemer med problemer med ildstedet. Kontakt .....Dr ogugu. solutiontempledrogugu@gmail.com.... eller Whatsapp.....+2347011196745

    SvaraRadera