oktober 19, 2017

Om läkarbesök och dejter.

Jag vet att det är ointressant att läsa om hur fort tiden går, men hörni, det här är ju orimligt. Det är faktiskt någonting att skriva hem om. Imorgon är det fredag. Det är cirka bara två blinkningar sedan det var fredag sist. Jag pratade med min chef förut, berättade att jag ska till läkaren med Adrian imorgon och hans svar var nehe, det är ju på fredag? och sen stora ögon när jag påpekade att det är fredag imorgon.

Nåväl. Imorgon ska vi träffa en ortoped som ska berätta vad de såg på röntgen. Vissheten är välkommen. Sedan ska jag jobba ett gäng timmar och därefter sätta barnet och hans vän på bussen till fadern. Sedan börjar min helg, dessutom med tapas och rödvin och ny klänning och dejt med han som är den. Och så en lördag med tio gäster runt vårt middagsbord och kantarellpasta och rödvin och bubblor i höga glas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar