augusti 20, 2024

Tack och varsågod

Årets mest hektiska period har startat. Augusti ut och hela september är fyllda med tredagars-workshops varje vecka. Jag vet inte när jag ska hinna göra mitt vanliga jobb, finnas tillgänglig för min personal eller leva mitt liv. 

Inte heller vet jag när jag ska hinna träna. Mina vanliga lunchträningspass kommer inte rymmas i dagarna och på kvällarna kommer jag inte lockas till gymmet. Däremot vet jag att jag inte kommer orka de här monsterveckorna om jag inte tränar, så igår gjorde jag det enda rimliga: köpte ett par nya löparskor, ett par träningstights i rostbrunt och en mjuk vit sweatshirt att springa i.

Varsågod till mig själv för motivation till korta men snabba löprundor på kvällarna. Bra för kroppen, bra för hjärnan, bra för alla. Samt även tack till en bra chef, förstående medarbetare och en snäll man. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar