oktober 20, 2023

Tack och lov för fredag eftermiddag.

Jag kommer inte upp i mer än åttatusen steg om dagen, inte en enda gång på hela veckan har jag lyckats. Men jag tränar varje morgon. Femton minuter yoga, trettio minuter styrka, femton minuter löpband.

Igår hade jag fyrtiofem mötesfria minuter på hela dagen. Idag en timme. Det har varit en tuff vecka att kliva in för min chef, men samtidigt givande. Kan man utvecklas på bara en vecka? Jag tror att jag har utvecklats.

Men nu är det helg och den är välkommen.

2 kommentarer:

  1. 8000 steg är väl jättebra? Jag har 6000 steg per dag som mål och just nu är jag inne i en period där jag är mer eller mindre slav under min stegräknare. Jag har fått för mig att jag ska gå 6000 steg 50 dagar i rad. Sen ska jag nog lugna mig lite

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har alltid haft 10 000 steg om dagen som mål och som regel kommit upp i det och ofta lite till. Men då jobbade jag ju i en annan stadsdel, nu rör jag mig bara utanför Vasastan på helgerna. Tror 8 000 om dagen är helt ok som grund eftersom jag tränar mycket samt snittar på 15 000 steg lördag och söndag. 😊

      Radera