december 21, 2019

Karameller i granen.

Det är bara han och jag i bastun. Min svärmor och barnet sitter mittemot varandra vid matbordet och snurrar tråd på karameller. Det är en tradition som hon har haft med sina barn, att hänga godis i julgranen, och nu för hon över den på mitt barn.

Jag sitter på bänken under honom. Det droppar från mitt ansikte, ner på benen. Jag tittar på de små dropparna som bildas på min hud, känner hur de börjar rinna. Min man drar med handen genom de där dropparna. Det här är så skönt, säger han och jag hör mitt barn och min svärmor skratta på andra sidan bastudörren, ser framför mig hur högen med karameller i färgglada papper växer på den rödrutiga duken.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han delade upp mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade till stavmästaren, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett relationsproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
    1) Älska trollformler
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässor
    4) Giftermål
    5) Bindande trollformler
    6) Uppdelningar
    7) Dödsförtroll
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare 10) Lotteri
    Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Min man har börjat behandla mig bättre, och det har varit en läkningsprocess för oss båda. Mardrömmen som varat i nästan 2 år är äntligen över. Det är som att vi blev kära igen! Vi har båda lagt det förflutna bakom oss och försöker gå framåt – och för första gången på länge ser framtiden mycket ljusare ut. Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är mot Dr Ilekhojie! Det är som att vi äntligen har återupptäckt de där sakerna om varandra som fick oss att bli kära från första början. All oro och stress har helt enkelt försvunnit. Tack Dr Ilekhojie för att du räddade mitt trasiga äktenskap. Jag och min man lever lyckliga igen. Allt tack vare Ilekhojie. Kontakta honom för att återställa ditt äktenskap E-post: (gethelp05@gmail.com Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera
  3. Jag förlorade nästan mitt äktenskap när jag såg min fru förvandlas till en total främling och lämnade barnen och jag. Jag var så arg över att jag visste att jag hade gjort allt för att jag skulle kunna behålla mitt äktenskap som far och make. De fruktansvärda slagsmålen vi hade traumatiserade mig och jag kunde inte fungera ordentligt som man. Jag fortsatte att försöka ta reda på vad som fick henne att göra det hon gjorde, vilket fick mig att kontakta doktor Isikolo. Jag blev förvånad över att ha fått reda på att hon var under en enorm manipulation från en man som ville förstöra mitt äktenskap med henne och ta henne ifrån mig. Dr Isikolo var tvungen att ingripa och åtgärda problemet och därigenom säkerställa att hon räddades från klorna på den mörka magiska charmen som de använde på henne. Att veta att jag kunde få ihop min familj igen med hjälp av Dr Isikolo ger mig glädje och jag är honom evigt tacksam. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera