maj 14, 2024

Skövde, Spanien

Dagens blogg sker från ett tåg. Jag tror att vi är någonstans i krokarna runt Skövde. Jag är på väg hem efter ett dygn i Göteborg. Det var ett bra dygn, men jag längtar hem.

Om ett par veckor åker vi till Spanien, min man och jag, och nu är vi i den bästa fasen av resplaneringen: skapar långa listor i Google Maps med saker att titta på, caféer att dricka kaffe på, restauranger att äta på och uteserveringar att avsluta kvällen med.

Jag längtar hem, längtar efter min man, efter att försvinna in i resplanerna med honom.

2 kommentarer:

  1. Skoj med resa! Vart ska ni, mer exakt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska först vara i Barcelona fyra dagar och sedan tar vi tåget till Madrid tre dagar. Klämmer nog in Toledo under Madriddagarna också. 😊

      Radera