maj 24, 2024

Handväskor och powerbanks

Jag säger till min man att vi borde ha en powerbank med oss till Spanien. Att vi alltid hamnar i ett läge där vi har två procent batteri kvar på telefonerna och inte hittar tillbaka till hotellet. Säger att vi köper en liten, nätt sak som får plats i min handväska.

Det slutar, som alltid, med att han hittar en värsting och jag blir irriterad och säger att den inte får plats i min väska och isåfall behöver jag en ny handväska och han suckar och säger jaja och jag tror att vi landar i att köpa en lite mindre, lite sämre men fullt tillräcklig, powerbank.

Tills det blir fredag och två paket kommer på posten: en värsting powerbank och en handväska.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag förstår dig! Jag valde en nättare power bank när jag köpte en i vintras just eftersom jag tänkte att jag skulle orka bära med mig den. Har för mig att den som var snäppet bättre än den jag köpte vägde 500g.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jösses, 500g! Jag tyckte att den vi köpte var tung med sina knappa 200 gram. 😅

      Radera