maj 07, 2024

Och så gick en tisdag

Tisdag morgon, klockan har just rundat sitt åttonde varv. Jag sitter på tunnelbanan på väg till vårt kontor söder om stan, ska spendera några timmar intill medarbetarna på vår regionala kundservice. Jag har så mycket tankar om hur jag vill utforma vår kundservice, men först måste jag förstå. Nu säger en datoriserad röst att nästa station är min.

Halv ett, tillbaka på tunnelbanan. Förmiddagen flög iväg, försvann in i samtal om kundärenden, krediteringar och kundbemötande. Om några minuter är jag hemma, ska kasta i mig lunch innan eftermiddagens mötesserie startar.

Tisdag eftermiddag, klockan är sextontrettio och dagens sista möte av just avslutat. Bara ett gäng mail kvar att svara på, sedan ska jag stryka något att ersätta min skrynkliga linneskjorta med och promenera till Oljebaren för middag med Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar