november 14, 2022

Framtiden.

Spenderar hela måndagseftermiddagen med två uthyrare. Vi åker från objekt till objekt, arbetar oss från Solna till Sundbyberg. Tre av lokalerna som de visar får en stjärna i kanten. Tar pendeln hem när vi är klara, då är jag så långt hemifrån som jag varit under visningarna, men det är bara fem minuter med tåget.

På torsdag ska jag titta på tre lokaler i Hagastan. Det är tio minuters promenad hemifrån. Jag försöker att hålla den tanken ifrån mig, för det är ett ärofyllt uppdrag att hitta vårt nästa kontor och då får man inte fastna i drömmar om att hinna träna innan jobbet och ha oceaner av tid att skriva varje kväll.

1 kommentar:

  1. Passa på att välja nåt som ger så lite pendlingstid för så många som möjligt, tycker jag. Eller ett kontor med extra fin utsikt?

    SvaraRadera