mars 31, 2022

Runt ett bord.

Vet ni vad jag tänker på ibland? Att jag skulle vilja samla er alla runt ett bord. Ni som läser, som skriver, som berättar om saker ni tänker på. Ni som jag läser hos, ni som jag ibland lämnar ett par rader eller en kram hos. Jag skulle vilja samla er alla runt ett bord.

Ställa några vinflaskor på bordet och höra er prata. Se hur ni ser ut, vilka ni är. Om ni är likadana i verkligheten som ni är i mitt huvud. Det hade varit väldigt fint att samla er alla runt ett bord.

10 kommentarer:

  1. Vilken fin tanke. Det finns de som ordnar bloggträffar IRL har jag hört. Har aldrig varit på nån, men det vore kanske kul.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade verkligen varit något.

      Radera
  2. Jag skulle komma! Så mysigt.

    SvaraRadera
  3. Ja alltså, en tanke så underbar att man nästan undrar om verkligheten skulle kunna leverera.

    SvaraRadera
  4. Skulle vara jättekul. Fixa så kommer vi.:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men vad fan, jag kanske borde fixa det?

      Radera