oktober 12, 2021

En klar, två kvar.

Första kursdagen är klar. Om ett par timmar är det middag, men jag ska byta om till träningskläder och springa en runda och sen göra några träningsövningar på hotellrummet först. Hjärnan behöver vila och kroppen jobba innan kvällsarbetet tar vid. 

Jag funderade på att packa ner en hantel i resväskan, men sen började jag undra över vem fan jag har blivit och nöjde mig med ett gummiband. Tänker att jag kommer väldigt långt med det och den egna kroppsvikten.

Hursomhelst. Första dygnet borta är avklarat och jag har lika delar hemlängtan som känsla av njut över att bo ensam på hotell. Är dock hundra procent säker på att pendeln imorgon kommer att ha tippat över mot hemlängtan.

2 kommentarer:

  1. Mmmmm, själv på hotell... Det är man inte bortskämd med längre!

    SvaraRadera