februari 09, 2017

Träningsnivån.

Det är fyra dagar in i vecka sex. Fyra dagar in i vecka sex och jag har redan hunnit vara på gymmet två gånger. Den sista gången fikade jag en semla och åt en burrito till middag innan. Det var mindre bra, för jag var nog inte jättelångt från att kräkas på löpbandet.

Hursomhelst. Jag tänker att det är så jag behöver se på träningen om den ska överleva i mitt liv, att låta den vila på en knappt existentiell nivå och så är allt som blir extra bara plus i kanten. Jag tänker äta hallonbåtar efter gymmet om jag vill. Eller en semla innan om jag känner för det. Eventuellt kommer jag även ta i något mindre efter den där semlan, eftersom jag är den som lär av mina misstag.

Det är okej, för en gör så gott en kan. Och jag kommer nog alltid föredra fika framför träning. Så det är en bra sak att även det lilla räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar