augusti 24, 2016

Om att ha noll tid över.

Hej och hå, det är slitit att flytta. Samt att jobba. Igår var jag på utbildning hela dagen. Jag lyssnade flitigt på förmiddagen men på eftermiddagen, som egentligen bestod av instuderingsfrågor från förmiddagen, tjuvjobbade jag. Man får inte göra så, jag vet. Men det där anbudet som redan har tagit alldeles för mycket tid skulle vara inne igår och hade jag inte tjuvjobbat klart det under dagen hade jag behövt göra det på kvällen. Och då ville jag hellre packa upp, av lika delar egen vilja som för husfridens skull.

Det går dock bra, inflyttandet. Det försvinner några kartonger varje dag och alla stora möbler står nu på sin plats. Det kommer bli bra. Jäklar, vad det kommer bli bra. Och Adrian trivs bra i sin klass och skolan verkar snudd på fantastisk. Plus att vi har hittat en stor Coop på gångavstånd som har typ allt och som vi gissningsvis kommer göra till vår.

Dock att jag är förkyld, så helt perfekt är det inte. Vill bara poängtera det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar