november 24, 2015

Ljuvliga lilla tisdag.

Den här dagen blev omkullkastad. Jag skulle egentligen befunnit mig i en bil på väg till Göteborg tillsammans med min chef just nu, men så blev det aldrig. Han chefar någon annanstans och jag fick en hel extradag på mitt kontor. Jag har administrerat undan sånt som har legat alldeles för länge, i väntan på just tid. Det är få saker som jag älskar så mycket som oväntad tid.

Jag har två uppgifter av modell större kvar som vore så oerhört fina att ha gjorda när jag lämnar kontoret om några timmar. Det skulle innebära att jag har rent bord när jag kommer in nästa gång. Sen ska jag hem och duscha och packa en väska och äta en tidigt middag med männen i mitt liv, innan jag sätter mig på ett kvällståg till Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar