september 25, 2020

Hej då, veckan.

Nu lägger vi den här veckan bakom oss, sa Katrina redan igår. Men nu är det fredag och jag är hundra procent redo att lägga veckan bakom mig. Åtminstone den arbetsrelaterade delen av den. Resten kan få handla om bara skoj.

Kom hem från jobbet vid fyra, bytte om till träningskläder och gick till gymmet, hela familjen. Hem igen, lagade tacos, fortfarande i träningskläder. Och nu ska jag lägga en ansiktsmask, duscha länge, måla naglarna i en ny rostbrun nyans och putsa upp alla mina skor. Stryka två kjolar, två stickade tröjor och en klänning.

Imorgon kommer min familj. Mina föräldrar, bröder och svägerskor. Vi har en heldag planerad, med fotografiska och vinlunch, en avsmakningsmeny på kvällen och hotellövernattning för hela bunten. Tror det kommer bli fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar