september 09, 2020

Evighetsdagar och guldpaket.

Dagen bara försvinner. Möten avlöser varandra, mail rinner in i inkorgen, bockar sätts framför aktiviteter. När jag i slutet av dagen ska skriva min tidrapport uppskattar jag tiden jag lagt på mina uppdrag, men när jag summerar blir det tolv timmar istället för de nio som jag har arbetat. Tänker att dagen verkligen varade i en evighet och justerar ner timmarna.

När jag kommer hem ligger det ett guldfärgat paket på matbordet. Jag frågar om det ska ligga där tills på tisdag och han säger att han inte har hunnit gömma det än. Jag tror att det under allt det där guldiga ligger ett par crossfitskor. På tisdag fyller jag år och då får vi se.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, släppte han upp med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som skulle kunna hjälpa mig att trolla för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) Förlorade kärleksformer
    3) Stoppa skilsmässa
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Dödsförtrollning
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en hållbar lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Min man har börjat behandla mig bättre, och det har varit en läkningsprocess för oss båda. Mardrömmen som varat i nästan 2 år är äntligen över. Det är som att vi blev kära igen! Vi har båda lagt det förflutna bakom oss och försöker gå framåt – och för första gången på länge ser framtiden mycket ljusare ut. Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är mot Dr Ilekhojie! Det är som att vi äntligen har återupptäckt de där sakerna om varandra som fick oss att bli kära från första början. All oro och stress har helt enkelt försvunnit. Tack Dr Ilekhojie för att du räddade mitt trasiga äktenskap. Jag och min man lever lyckliga igen. Allt tack vare Ilekhojie. Kontakta honom för att återställa ditt äktenskap E-post: (gethelp05@gmail.com Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte glömma hur DR WALE hjälpte mig att återställa mitt äktenskap efter nio månaders separering med min fru på grund av gräl och hon lämnade och aldrig återvände till mig, jag gjorde så mycket för att få tillbaka henne men ingenting fungerade först förrän Jag såg en kommentar online när någon vittnade om hur DR WALE hjälpte henne att återställa sin man och det var så jag kontaktade honom via hans WhatsApp och efter att ha skrivit ut mitt problem försäkrade han mig att han kommer att hjälpa mig att komma tillbaka med min fru inom några dagar efter att ha kastat kärleksbesvärjelsen, och efter att han gjorde trollformeln kom min fru tillbaka hem och vädjade om att hon var väldigt ledsen idag, jag är tillbaka med min fru och vi är båda lyckliga och lever tillsammans igen. Jag vet att det finns många människor där ute som vill få tillbaka sin kärlek, vänligen kontakta DR WALE för han är det perfekta svaret på ditt problem, hans kontaktuppgifter är: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

    SvaraRadera