juli 03, 2015

Fucking värmebölja.

Det är så sjukt varmt. Tolka mig rätt, jag klagar inte. Jag bara gnäller lite. Inatt hade vi tjugonio grader i sovrummet. Hela. Jävla. Natten. Nånstans under småtimmarna fick Kim för sig att han frös (?) och stängde av fläkten. Jag duschade kallt tjugo minuter i morse, stod till och med tryckt mot det kalla kaklet en stund för att svalka ner mig. Det funkade inte. Sedan gick jag till jobbet - så jävla dumt beslut, för nu sitter jag här med svett mellan brösten och måste snart se acceptabel ut. Inte för att någon kommer titta mellan mina bröst, men ja, ni fattar.

1 kommentar:

  1. Klart du inte klagar! Gnälla får man göra, det är ju din blogg dessutom, du gör ju vad du vill! Men nä, jag fattar inte varför du måste vara acceptabel mellan brösten, det gör jag inte... :D Tänk på att bara ha naturmaterial på dig när det är varmt! (tips från hon textilnörden) kram!

    SvaraRadera