juli 29, 2015

Om att göra ingenting alls. Typ.

Jag är i semestermode och orkar aldrig öppna en dator, därav radioskuggan här. Semestern tickar på, jag är inne och nosar på min sista semestervecka nu. Med handen på hjärtat känns det rätt okej att börja jobba igen. De flesta som jag jobbar med är lediga även nästa vecka, så min första vecka tillbaka har potential att vara fredad.

Vi fortsätter att hålla oss hemma och lugna. Kim är fortfarande sjuk och vi vet fortfarande inte varför, men utredningen av hans hjärta fortsätter. Adrian och jag satsar på små utflykter nära hemmet, idag har vi till exempel åkt på slottsrunda. Jag har kört från slott till slott och han har suttit bredvid och googlat spökhistorier om slotten vi tittat på.

Det har varit så lite sommar över den här sommaren. Ingen sol, bara sjukdom. Inga resor, bara regn. Nu kan vi lika gärna satsa helhjärtat på hösten. Äta äppelpaj, ha på sig jeans, läsa böcker, tända ljus. 

1 kommentar: