april 22, 2022

Också en fredag.

Hej och välkommen till en fredag. Det var länge sen vi körde en dag i bilder och jag är trött på alla mina ord, så vi kör. Häng på!

























Första koppen kaffe och nakna fötter. Det här med att golvet inte är kallt under fotsulorna längre? Fint som snus. Tjugo minuter till i sängen blev det. 

























Tre timmar senare och lika många teamsmöten. Varsågoda för oerhört stressad tjej. Mår så konstigt inuti, vet ej om jag är ledsen, glad, lycklig, olycklig. Men! Balkongdörren står på glänt och där utanför pågår en vår. 

























Dags för möte på stan. Mina nya klackar fick haka. 

























Caféjobb efteråt. Det var min arbetsplats flera dagar i veckan innan covid. Det var tider. 

























Hem och byta till sneakers, för en arbetsuppgift tvingade mig över bron till Alvik för att hämta en stor glasstatyett. Har så knasiga saker för mig på jobbet just nu. 

























Ringde min far häromdagen och frågade vad han önskar sig i födelsedagspresent. Ingenting, svarade han. Då kan jag dricka upp whiskyn jag köpt till dig? sa jag. Nä! sa han. Jag hade dock inte köpt någon, men nu har jag.

























Gick till gymmet och planen var att träna biceps och mage men helt ärligt vilade jag nog mer än jag tränade. Jaja. Det kommer ett nytt pass imorgon.

























Åt middag, men det fotades inte, hällde upp ett glas rosévin, fotade, och här är vi nu. Jag har för övrigt lärt mig att det är så här jag vill ha mitt rosé, med flera isbitar i. Nu ska vi titta på Batman och sedan får det vara en fredag.

3 kommentarer: